Verzenden & retourneren

Klantenservice – bezorgen, afhalen en retourzendingen.

post nl

Veelgestelde vragen over bezorgen, afhalen en retourzendingen:

1. Hoeveel zijn de verzendkosten?

2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

3. Niet thuis?

4. Laten bezorgen op een ander adres?

5. Uw bestelling op halen in een van onze winkels?

6. Retourzending?

 

1. Hoeveel zijn de verzendkosten?

Nederland:                  Vanaf €50 GRATIS verzending

2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Veel van de producten hebben wij altijd op voorraad. Indien wij uw product op voorraad hebben versturen wij uw pakket direct.

Bestellingen die bij ons binnenkomen voor 18:00 uur worden dezelfde dag nog verwerkt. Op de website kunt u via uw persoonlijke inlog de status van uw bestelling raadplegen.

Op de dag van verzenden ontvangt u een e-mail met de track en trace code zodat u het pakket kunt volgen.

3. Niet thuis?

Indien de zending niet kan worden afgeleverd, omdat op het afhaaladres niemand wordt aangetroffen, gaat de zending retour naar het depot. Geadresseerde wordt door middel van een notificatie, welke wordt achtergelaten bij het afleveradres, over de bezorging geïnformeerd. Hierop staan tevens de mogelijkheden voor een tweede aflevering en/of het afhalen van de zending. Indien door geadresseerde niet binnen 5 werkdagen na de eerste bezorging wordt gereageerd, wordt de zending retour gezonden naar Shops4youonline. De verzendkosten om het pakket opnieuw te versturen brengen wij dan extra in rekening.

4. Laten bezorgen op een ander adres?

Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven tijdens het bestellen.

5. Uw bestelling afhalen in onze winkel in Nijkerk.

 

  • Galvanistraat 38, 3861NJ, Nijkerk (bij Amersfoort), tel. 0031 (0) 33 258 43 43

 

6. Retoursturen van pakketten:

Indien u een pakket retour wilt sturen dient u eerst contact op te nemen met de klantenservice. U stuurt dan een mail naar [email protected].

Omschrijf duidelijk waarom u het pakket retour wilt sturen. U ontvangt dan bericht van ons. Nadat u met ons hebt overlegd over de retourzending, verpakt u de producten op deugdelijke wijze (mag in de doos waarin u het product heeft ontvangen). U schrijft op de factuur wat het probleem is en stuurt de factuur mee met het product.

Uiteraard worden de verzendkosten 100% vergoed indien door ons een fout werd gemaakt.